zamknij
Panel logowania
Strefa dostępu dla partnerów handlowyh
Serwisy www |
Sklepy internetowe |
Serwisy www |
Sklepy internetowe |
Identyfikacja wizualna |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() Zasady identyfikacji wizualnej zawarte są w formie księgi tradycyjnej jak i elektronicznej. Księgę tą można rozbudowywać o całościowe i kompleksowe opracowania CI. Często dla jak najlepszego ujednolicenia wizerunku firmy oprócz opisu znaku zasady rozszerza się o części przedstawiające zasady zastosowania logo w rożnych miejscach i technologiach. Zasady te określają współistnienie logo (logotypu). Z innymi elementami zasad identyfikacji wizualnej od wizytówek po projekty szyldów, stanowisk targowych i handlowych, wyglądu samochodów, kolorystykę infrastruktury firmy, reklam prasowych, internetowych czy system komunikacji wizualnej wewnątrz i na zewnątrz budynków... Księga zawiera również, co bardzo ważne błędne, a co za tym idzie, niedopuszczalne zastosowania znaku i innych elementów. Wszystkie te zasady zebrane i opisane w Księdze zasad identyfikacji firmy mają na celu tworzenie pozytywnych wyobrażeń o danej firmie bądź jej produkcie i utrwalenie ich w opinii klientów, pracowników i na obszarze działalności firmy. Projektowanie logo Zajmujemy się projektowaniem logo. Projektowanie elementów Corporate Identity Oprócz zaprojektowania logo, możemy również przygotować inne elementy CI takie jak:
Księga znakuPrzykładowa zawartość księgi:
Projektowanie do druku Zajmujemy się również kreacją materiałów do druku takich jak reklamy prasowe, ulotki, katalogi produktów, foldery. Naszą działalność rozszerzyliśmy również o projektowanie grafiki zewnętrznej. Jesteśmy w stanie opracować identyfikację budynku zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz począwszy od projektu tabliczek przydrzwiowych po szyldy, kasetony czy flagi firmowe. Jeśli są Państwo zainteresowani naszą ofertą prosimy o kontakt poprzez formularz zapytania. |